Rabu, 11 November 2015

Ahli tulang - satu perkara yang perlu ketakutan Takut Sendiri

Ahli tulang - satu perkara yang perlu ketakutan Takut Sendiri

Adakah anda sedang mencari ahli tulang? Jika ya, pastikan anda pergi ke lawatan pertama anda dengan chiropractor anda dimaklumkan sepenuhnya. Pengetahuan adalah kuasa. Mempunyai pemahaman profesion kiropraktik bersama-sama dengan kebiasaan jenis kemungkinan rawatan yang disediakan akan membolehkan anda bukan sahaja berasa lebih selesa, tetapi juga membantu membentuk rawatan anda. Jika anda mencari chiropractor, anda perlu memahami asas-asas yang membentuk profesion ini.

Kiropraktor mengenalpasti, merawat, dan membantu menguruskan kesakitan yang berkaitan dengan sendi, otot, atau sistem saraf pusat. Kiropraktor percaya bahawa badan adalah lebih daripada mampu untuk memulihkan dirinya sendiri. Oleh itu, melawat chiropractor adalah alternatif yang lebih menarik daripada menjalani pembedahan atau yang ubat yang anda boleh mendapatkan ketagih ditetapkan. Ahli tulang juga percaya bahawa kemalangan, postur yang lemah atau tidur tabiat, atau pilihan gaya hidup yang tidak sihat boleh menyebabkan tubuh menjadi tidak sejajar dan memberi kesan negatif pada sendi, otot, dan saraf. Akibatnya, mereka kemahiran mereka untuk menyesuaikan badan untuk meningkatkan pelbagai gerakan, peredaran darah, dan secara langsung membetulkan penyakit kronik.

Mereka adalah profesional yang mengambil masa untuk memahami pesakit mereka. Apabila anda pertama kali melawat chiropractor, kakitangan akan duduk dengan anda dan menjalankan suatu rundingan perubatan. Semasa rundingan ini, mereka akan meminta anda soalan tentang sejarah perubatan anda. Mereka kemudian akan bertanya tentang tanda-tanda anda sedang mengalami, bagaimana gaya hidup anda yang tidak aktif, dan apa postur anda adalah seperti. Setelah mereka mendapatkan gambaran umum mengenai keperluan anda, mereka boleh menjalankan sinar x- untuk mendapatkan lebih lanjut. Ramai orang salah menganggap bahawa pengamal ini tidak layak. Pada kenyataannya, ahli tulang melalui latihan yang ketat dan mesti melengkapkan beratus-ratus jam dalam penduduk sebelum mereka dibenarkan untuk mengamalkan sendiri.

Apabila anda melawat pejabat mereka, akan ada pelbagai cara mereka boleh merawat anda. Sesetengah mengamalkan cara lama secara manual menyesuaikan pesakit dengan tangan mereka. Walau bagaimanapun, teknologi moden telah menyediakan mesin yang mampu mereplikasi sentuhan manusia dengan cara yang lebih selamat, lebih tepat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar