Rabu, 11 November 2015

Langkah Untuk axillary Hiperhidrosis Pemasaran - Apa yang Boleh Lakukan Untuk Hentikan Berpeluh?

Langkah Untuk axillary Hiperhidrosis Pemasaran - Apa yang Boleh Lakukan Untuk Hentikan Berpeluh?

Terlalu aktif berpeluh ketiak dikenali sebagai hiperhidrosis axillary. Ia mewujudkan rasa tidak selesa di kalangan banyak orang dewasa kerana bau dan peningkatan peluh. Oleh kerana rawatan hiperhidrosis axillary kini boleh didapati, ini tidak lagi perlu untuk menyebabkan pengeluaran sosial. Secara peribadi, saya berjaya menghilangkan peluh berlebihan saya dengan langkah demi langkah, panduan semula jadi saya mendapati dalam talian.

Terdapat cukup beberapa sebab-sebab peluh dalam ramai individu, termasuk emosi, metabolis, saraf, dan haba. Walau bagaimanapun, axillary hiperhidrosis juga berlaku di kalangan orang dewasa yang sihat. Punca yang tepat tidak ditemui, tetapi kajian semasa yang dilakukan oleh profesional perubatan untuk mencari pilihan rawatan yang betul.

Banyak kedai-kedai farmaseutikal tempatan menjual banyak jenama antiperspirants di lorong mereka. Mereka adalah dibuat dengan aluminium klorida, sebatian kimia yang melarang saluran peluh dari berfungsi. Ia adalah pilihan rawatan awal kerana akses yang mudah. Ia over-the-counter antiperspirants tidak menawarkan bantuan, doktor boleh menulis preskripsi untuk antiperspirants kekuatan preskripsi. Mereka adalah dibuat dengan lebih kuat sebatian kimia, aluminium klorida hexahydrate untuk mencegah peluh berlebihan.

Ubat-ubatan oral juga boleh dilakukan oleh pakar-pakar perubatan kesihatan untuk menghalang peluh berlebihan, termasuk Glycopyrrolate, juga dikenali sebagai Robinul generik). Walau bagaimanapun, seperti kebanyakan ubat-ubatan, terdapat kesan-kesan sampingan negatif. Oleh kerana kesan-kesan sampingan, hanya kes yang teruk yang ditetapkan ubat ini. Sekiranya anda mengalami sebarang kesan sampingan, berunding dengan doktor anda.

Rawatan tambahan juga boleh digunakan. Sesetengah individu lebih suka suntikan Botox. Suntikan Botulism toksin diletakkan di dalam kelenjar peluh ketiak berhenti daripada beroperasi boleh diterima. Prosedur ini hanya hebat diterima oleh Amerika Syarikat Pentadbiran Makanan dan Dadah. Alternatif pembedahan boleh didapati; tetapi, ia hanya digunakan sebagai hasilnya lepas. Pakar Bedah keluarkan segmen saraf yang mewujudkan peluh, melalui simpatektomi toraks. Ini prosedur berisiko tinggi, bagaimanapun, sering menyebabkan jantung dan paru-paru masalah.

Rawatan bagi keadaan ini, tidak merawat kesan-kesan sampingan fizikal semata-mata, tetapi juga psikologi. Keadaan ini sering menyebabkan tekanan, kebimbangan, dan kemurungan. Rawatan ini membolehkan individu untuk kembali kepada gaya hidup yang normal. Secara peribadi, saya berjaya menghilangkan semua masalah peluh saya dengan langkah demi langkah peluh penyingkiran panduan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar