Rabu, 11 November 2015

ZeroPoint Global - Makan Makanan Frekuensi Tinggi Boleh Meningkatkan Kesihatan Anda

ZeroPoint Global - Makan Makanan Frekuensi Tinggi Boleh Meningkatkan Kesihatan Anda

Dari seorang anak kecil saya sentiasa diberitahu untuk makan buah-buahan dan sayur-sayuran kerana ia bagus untuk anda. Ibu sentiasa betul supaya makan buah-buahan dan sayur-sayuran saya yang saya lakukan. Tetapi saya benar-benar tidak pernah memahami mengapa ia bagus sehingga saya belajar tentang ZeroPoint Global.

Ahli-ahli sains moden boleh menunjukkan bahawa badan manusia adalah penuh dengan tenaga, getaran, dan kekerapan. Segala bentuk perkara mempunyai frekuensi dan mengeluarkan getaran. Percaya atau tidak, walaupun batu akan mengeluarkan getaran atau frekuensi. Semua yang mengeluarkan tenaga atau frekuensi. Para saintis juga mengesahkan bahawa tenaga, cahaya, dan perkara yang boleh ditukar ganti. Apakah semua ini bermakna?

Jika segala-galanya adalah tenaga dan mempunyai frekuensi, maka segala-galanya di sekeliling kita boleh dan akan memberi kesan tenaga dalam tubuh badan manusia. Daripada makanan yang kita makan, air yang kita minum, udara yang kita sedut, ia mempunyai frekuensi. Terdapat kekerapan baik dan frekuensi yang tidak baik.

ZeroPoint Global telah diambil penyelidikan saintifik ini ke tahap yang baru. Sains di sebalik teknologi mereka adalah untuk menyediakan tubuh manusia dengan frekuensi yang sepadan dengan kekerapan yang terdapat dalam badan kita dan untuk menyekat frekuensi buruk yang tidak sepadan dengan kekerapan tubuh manusia.

Bagaimana pula dengan makanan yang kita makan? Memahami bahawa segala-galanya mengeluarkan frekuensi atau getaran, makanan yang kita makan dan frekuensi yang terdapat dalam makanan yang membuat semua perbezaan untuk kesihatan anda. Jika anda melakukan kajian ke atas makanan yang mengandungi frekuensi tinggi meneka apa yang anda akan mendapati? Apa momma anda sentiasa memberitahu anda, bahawa buah-buahan dan sayur-sayuran adalah baik untuk anda.

Buah-buahan dan sayur-sayuran mengandungi frekuensi paling tinggi yang sesuai dengan frekuensi yang terdapat dalam badan manusia yang membolehkan tubuh untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Makanan yang diproses dan banyak daripada makanan yang kita makan dalam masyarakat serba cepat kita hidup dalam mengandungi frekuensi rendah. Diet yang berterusan makanan ini frekuensi rendah akan melemahkan sistem imun badan, menjadikannya lebih mudah terdedah kepada penyakit dan kelemahan. Seperti pepatah lama, Anda adalah apa yang anda makan!

Untuk mengekalkan kesihatan keseluruhan dan kesejahteraan, anda perlu dapat bukan hanya mengawal kekerapan anda masukkan ke dalam badan anda, tetapi juga anda perlu untuk mengawal frekuensi yang mengelilingi anda setiap hari.

ZeroPoint Global adalah mengenai keseluruhan kesejahteraan. Bukan sahaja dengan makan dengan baik, tetapi melindungi diri anda dan membantu badan untuk bergema pada frekuensi yang betul. Sama seperti buah-buahan dan sayur-sayuran yang kita makan untuk membantu badan bergetar pada frekuensi yang sempurna, produk ZeroPoint Global memastikan badan anda mendapat kekerapan makanan yang betul dengan menyekat dan mengeluarkan frekuensi yang tidak baik. Mereka mempunyai Laser dan Cakera yang boleh anda gunakan pada makanan yang anda makan yang akan membawa makanan kepada frekuensi badan anda memerlukan. ZeroPoint Global juga mempunyai 100% minyak organik seperti Mint Matrix dan Citrus sutera yang menggunakan frekuensi sifat terbaik ini boleh tawarkan.

ZeroPoint Global membantu ibu-ibu dengan melihat bahawa anaknya mendapat frekuensi yang betul untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Maka dengarlah mengenainya dengan ibu anda dan membersihkan Buah-buahan dan Sayur-sayuran anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar