Rabu, 11 November 2015

Cara Dapatkan Vibes Anda Sehingga Dengan getaran Sound Therapy

Cara Dapatkan Vibes Anda Sehingga Dengan getaran Sound Therapy

Doktor dan ahli terapi telah menggunakan getaran untuk merawat pelbagai penyakit dan kecederaan. Tetapi apa sebenarnya ubat getaran?

Perubatan terapi getaran adalah satu pendekatan yang berusaha untuk menyembuhkan penyakit menggunakan manipulasi halus bidang tenaga melalui mengarahkan tenaga ke dalam badan. Dan terapi bunyi sebenarnya adalah satu kaedah menggunakan terapi getaran. Seperti memudahkan perubahan positif dalam bidang bertenaga seseorang dengan membawa badan ke arah getaran sihat.

Masih tidak faham? Anda lihat, segala-galanya di dunia ini dan juga di alam semesta ini adalah tenaga - dan semua bergetar tenaga. Walaupun pemikiran dan emosi seseorang adalah tenaga, dan mempunyai getaran juga.

Jadi, jika anda rasa tertekan, marah, atau takut, perasaan ini adalah getaran yang tidak sihat. Sebaliknya, apabila anda berasa baik tentang sesuatu yang anda mempunyai getaran yang harmoni dan sihat.

Dan hanya untuk sedikit latar belakang, kisah terapi getaran sebenarnya bermula dalam Program Angkasa Rusia. Pada asalnya, ahli-ahli sains Rusia dan profesional kecergasan fizikal yang pakar dalam hidup angkasa lepas mendapati bahawa angkasawan mempunyai ketara kehilangan kepadatan tulang dan tisu otot selepas mereka kembali daripada tempoh yang panjang perjalanan angkasa.

Keputusan ini dikaitkan dengan kekurangan graviti di angkasa. Akhirnya, pakar-pakar merasakan bereksperimen lebih lanjut mengenai teknologi terapi getaran.

Dan selepas banyak penyelidikan, pembangunan teori dan uji kaji lagi, mereka mendapati bahawa teknologi getaran jauh membawa banyak kesan positif seperti tisu otot diperkukuhkan, fleksibiliti satu yang lebih baik dan kira-kira, kepadatan tulang meningkat, dibakar sehingga jumlah yang sederhana lemak, dihapuskan keletihan, kelajuan metabolisme dan banyak lagi.

Kembali kepada terapi getaran hari ini. Pada masa kini, terdapat mesin getaran pelbagai dan peralatan yang digunakan orang untuk memulihkan semula dan tujuan kesihatan yang lain, seperti mangkuk nyanyian.

Konvensional, mangkuk nyanyian diperbuat daripada gabungan tujuh logam. Walau bagaimanapun, mangkuk nyanyian paling di pasaran hari ini diperbuat daripada hanya 3-5 logam. Ini mangkuk bekerja keajaiban kerana mereka menghasilkan nada yang boleh berehat anda sangat - mewujudkan keharmonian antara badan dan jiwa anda.

Gelombang bunyi dari mangkuk deringan boleh sampai ke setiap sel dalam badan anda sebagai getaran urut sel-sel yang melalui. Sama seperti mana-mana mesin getaran lain, kaedah itu akan membawa anda ke keadaan relaksasi lengkap.

Sebenarnya, terapi bunyi dan urutan selular telah dikenali untuk memberikan hasil penyembuhan kepada badan-badan yang rosak.

Sebagai sihat mesti datang dari dalam. Jadi mendapatkan rahmat yang dialami anda dan menjauhkan diri dari tenaga negatif. Ingat, getaran yang baik membawa kepada badan yang sihat dan harmoni.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar