Kamis, 12 November 2015

Bioenergy Healing

Bioenergy Healing

Penyembuhan Bioenergy adalah satu bentuk semula jadi penyembuhan yang boleh membantu pengguna mencapai kesihatan yang lebih baik di kedua-dua tahap mental dan fizikal. Kaedah penyembuhan adalah selamat dan semula jadi dan semakin popular sehingga membolehkan melihat penyembuhan biotenaga dengan lebih terperinci.

BIOENERGY adalah tenaga kehidupan melestarikan alam semesta. Tidak ada kehidupan tanpa Bioenergy dan semua manusia dipengaruhi olehnya dan jika anda memahami biotenaga ia boleh digunakan untuk meningkatkan kesihatan dan kesejahteraan. Bioenergy dikenali dengan nama yang berbeza dalam budaya di seluruh dunia termasuk Chi, Qi, Prana, Bioplasma, Sumber, Padang, Ilahi atau banyak nama-nama lain yang mewakili semua fenomena yang sama.

Menggunakan biotenaga untuk membantu anda mencapai kesihatan yang lebih baik melibatkan menggunakan beberapa teknik mudah.

Kaedah ini adalah selamat, lembut, bukan invasif, perubatan percuma, mampan dan merupakan cara yang paling selamat untuk menggalakkan kesihatan, dengan menggunakan LIFE sendiri.

Bio tenaga tidak satu bentuk perubatan, anda tidak perlu mengambil pil atau meletakkan apa-apa di dalam badan anda, tiada jarum yang digunakan sebenarnya, badan tidak perlu untuk disentuh. Seorang pengamal Bioenergy tidak mendiagnosis penyakit atau masalah fizikal atau mental yang lain - jadi bagaimana sebenarnya ia berfungsi?

Kaedah ini berfungsi dengan memulihkan dan mengimbangi maklumat bioenergetic dan bekerja dengan orang yang biofield yang meningkatkan potensi bertenaga dalam semua orang. Bioenergy berfungsi untuk meningkatkan dan mengoptimumkan sistem imun, menyebarkan maklumat prestasi optimum untuk semua sel-sel dalam badan, dan membolehkan tubuh untuk menyembuhkan dirinya sendiri.

Dengan menyembuhkan seluruh tubuh, bukannya memberi tumpuan kepada kawasan tertentu kesihatan kaedah yang boleh menyembuhkan pelbagai gangguan atau penyakit dalam badan. Sebagai contoh, Bioenergy boleh membantu semua keadaan, sama ada AIDS, Dementia, Kemurungan, Asma, Strok atau sakit otot yang mudah, penyembuhan Bioenergy boleh kembali badan kepada keadaan asalnya kesejahteraan.

Penyembuhan Bioenergy semakin berkembang di populariti, sebagai orang mencari cara-cara semulajadi dan selamat untuk merawat badan untuk kesihatan yang lebih baik dan kesihatan dengan menggunakan kehidupan itu sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar