Rabu, 11 November 2015

Dua Makanan imun-merangsang

Dua Makanan imun-merangsang

Jika anda makan makanan ini pada biasa, mereka akan pergi jauh ke arah memberikan sistem imun yang sihat. Dua daripada makanan terbaik alam semula jadi untuk mencegah penyakit dan memastikan prestasi anda di puncak pada setiap masa adalah:

Bawang putih:
Pengamal tradisional untuk manfaat kesihatan tahu bawang putih untuk masa yang lama. Kilang itu boleh menghindari jangkitan dan penyakit kerana sifat yang sangat kuat antibakteria dan antivirus, ia dianggap sebagai herba "ubat ajaib", dengan reputasi dalam cerita rakyat untuk mencegah segala-galanya daripada selesema dan selesema kepada Plague, ia juga boleh menjadi berkesan sebagai penghalau nyamuk semulajadi.

Ini adalah disebabkan oleh fitokimia, allicin dan S-allicysteine ​​yang bekerja bersama-sama untuk membantu menjaga kanser menyebabkan dari penyelak ke sel-sel dalam badan anda, kerana ini, bawang putih telah digunakan secara meluas dalam perubatan herba.

Bawang putih mentah adalah lebih kuat daripada bawang putih yang dimasak, khususnya untuk merawat gejala jerawat dan terdapat beberapa bukti bahawa ia boleh membantu dalam menguruskan paras kolesterol tinggi. Sebuah rahsia sedikit diketahui untuk makan bawang putih mentah adalah untuk makan dengan pasli segar.

Bawang:
Satu lagi tumbuhan yang mempunyai ciri-ciri antiseptik dan antibiotik yang kuat, yang membuatnya menjadi pilihan nombor satu untuk menjaga jangkitan dan penyakit di teluk. Jadi, anda lihat, Bawang bukan sahaja digunakan untuk menambah rasa tetapi juga untuk hartanah terapeutiknya.

Bawang mempunyai ciri-ciri antibakteria dan anti-kulat antara bawang banyak manfaat yang dikenali untuk mengurangkan gula dalam darah dan boleh menjadi ubat yang sangat berkesan untuk penyakit seperti TB, selesema, asma, untuk nama tetapi beberapa.

Hippocrates, di Greece pada zaman dahulu, bawang sebagai penyembuh luka dan pejuang pneumonia.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar