Kamis, 12 November 2015

Terapi Bioenergy

Terapi Bioenergy

Jadi siapa yang boleh mendapat manfaat daripada terapi biotenaga? Jawapannya ialah sesiapa sahaja boleh dan ia tidak hanya berlaku pada manusia ia terpakai kepada haiwan kesayangan anda atau mana-mana organisma yang hidup di planet ini. Sebab mengapa adalah mudah - BIOENERGY adalah tenaga kehidupan melestarikan alam semesta. Tidak ada kehidupan tanpa Bioenergy.

Sains telah membuktikan organisma manusia bukan sekadar struktur fizikal yang diperbuat daripada molekul; tetapi terdiri daripada bidang tenaga yang bergetar, menyegarkan dan bertukar-tukar maklumat di dalam dan di seluruh badan. Biofield berkesan mengawal semua fungsi biologi. Jika biofield itu tidak seimbang dengan betul beberapa keadaan boleh berlaku di kedua-dua tahap mental dan fizikal yang boleh membawa kepada penyakit atau penurunan keseluruhan dalam kesihatan.

Seseorang yang sihat apabila potensi tenaga bio elektrik membariskan mereka adalah betul-betul dipesan dan bergetar pada frekuensi yang optimum. Terapi Bioenergy bertujuan untuk mengimbangi orang biofield untuk memulihkan kesihatan di tahap kedua-dua emosi dan fizikal. Dengan mengembalikan dan mengimbangi maklumat bioenergetic, terapi Bioenergy menangani mengoptimumkan kesihatan dan bukan satu bentuk perubatan yang mensasarkan satu penyakit tunggal. Penyembuhan Bioenergy hanya meningkatkan sistem imun, menyebarkan maklumat prestasi optimum kepada semua sel-sel dan membolehkan badan berfungsi secara maksimum.

Anda boleh melawat ahli terapi biotenaga dan mereka boleh melihat bidang biotenaga dan mengoptimumkan atau anda boleh mengambil kesempatan daripada penyembuhan jarak jauh, jika anda tidak mempunyai masa untuk melawat pusat. Perkara yang menarik mengenai borang ini semula jadi penyembuhan adalah sesiapa sahaja boleh merasakan manfaat dan jika anda mengalami masalah mental seperti kemurungan atau keadaan fizikal serius seperti strok atau hanya mempunyai sakit belakang, penyembuhan biotenaga boleh membantu.

Ini Cara holistik semula jadi penyembuhan adalah lembut, bukan invasif, perubatan percuma, mampan dan adalah salah satu cara yang paling berkesan untuk menggalakkan kesihatan yang lebih baik sepanjang, dengan menggunakan kehidupan itu sendiri.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar