Rabu, 11 November 2015

Rawatan Alternatif Insomnia - Tilam Yang Boleh Membuat Anda Tidur Lebih Baik

Rawatan Alternatif Insomnia - Tilam Yang Boleh Membuat Anda Tidur Lebih Baik

Insomnia adalah masalah yang sebenar ramai orang mengalami. Pada tahun-tahun kebelakangan ini, terdapat peningkatan penghidap insomnia. Bilangan orang yang dibelenggu dengan masalah ini agak membimbangkan. Apa yang lebih buruk adalah bahawa mereka tidak benar-benar mendapatkan rawatan bagi masalah mereka.

Kurang tidur, walaupun jauh daripada yang mengancam nyawa, boleh menjejaskan kualiti hidup anda. Ini bukan sahaja menghalang tubuh anda daripada memulihkan tenaga dan daya hidup, ia juga messes dengan lain-lain fungsi organ penting. Anda perlu tidur dalam usaha untuk menjadi lebih produktif pada siang hari.

Terdapat banyak rawatan untuk masalah ini. Tetapi anda perlu mempertimbangkan untuk mencuba tilam. Mereka adalah alat-alat tidur. Sebuah tilam yang baik boleh membantu badan anda berehat, dan dengan itu meningkatkan kemungkinan corak tidur bahagia dan tanpa gangguan.

Jadi apa jenis tilam yang perlu anda mencari?

Katil busa 1. Semi-firma

Katil buih sebenarnya boleh membantu menyokong bidang kritikal badan anda seperti rantau ini lumbar. Anda boleh mencari pelbagai jenis tilam busa dalam pasaran hari ini. Pilih salah satu yang lebih reaktif. Sebuah tilam yang lebih reaktif sering terdiri daripada sel-sel terbuka. Sel-sel terbuka membolehkan buih untuk disesuaikan dengan mudah untuk kontur badan anda. Anda boleh terus berasa selesa secepat belakang anda sebagai permukaan tilam. Tidak seperti katil buih berkepadatan tinggi, ini memberikan anda keselesaan serta-merta.

Salah satu ideal katil terbuka sel anda perlu cuba adalah buih Omalon itu. Ia telah memanjang sel-sel. Kerana sel-sel lebih panjang, tilam boleh menyediakan badan anda dengan lebih keselesaan dan sokongan. Ia juga kekal dalam bentuk asalnya untuk tempoh yang lebih lama.

2. tilam bernafas

Ia menjengkelkan untuk tidur di atas tilam yang menghisap haba dari bilik dan menebat haba di dalam buih. Ia membuatkan anda berpeluh, tidak selesa dan mudah tersinggung. Itu yang berkata, anda perlu melihat untuk jenis bernafas tilam. Sekali lagi, anda boleh mencari buih terbuka sel ideal. Sel-sel membolehkan udara beredar dalam tilam. Mereka menghilangkan haba apabila diperlukan supaya tilam tidak bertukar panas dan tersumbat terutama pada musim musim panas.

3. Teknologi Perak

Kajian telah mengesahkan manfaat perak kepada badan. Perak menyerap ion negatif dalam badan anda. Oleh itu, ia boleh melegakan sakit-sakit badan. Ini memberi anda perasaan yang lebih santai manakala slumbering pada tilam. Ini adalah salah satu teknologi yang menyediakan tidur pemulihan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar