Rabu, 11 November 2015

Mengurangkan Pilihan Diet Anda Boleh Membantu Anda Belajar Cara menghilangkan Jangkitan Yis

Mengurangkan Pilihan Diet Anda Boleh Membantu Anda Belajar Cara menghilangkan Jangkitan Yis

Punca di sebalik jangkitan yis adalah kulat di dalam badan yang dikenali as` Candida. Badan yang sedang berjalan dengan baik hendaklah secara semula jadi menjaga yis di dalam semakan melalui pembersihan dan curahan sistem biasa. Sebagai alternatif, apabila kira-kira yang terganggu, Candida boleh mula membiak pada kadar yang akan mengakibatkan kesengsaraan jangkitan yis.

Avenue ideal untuk menjaga tubuh anda berfungsi dengan baik dan yis di dalam semakan adalah dengan mengurangkan pengambilan makanan tertentu. Jika anda mengalami jangkitan yis dan cuba untuk belajar bagaimana untuk menghilangkan jangkitan yis, ini adalah cara terbaik untuk berbuat demikian. Dengan syarat peranan mereka dalam pertumbuhan dan perkembangan Candida, ini adalah sesuatu yang anda mahu untuk melepaskan:

Gula Bertapis

Gula halus adalah pada senarai makanan yang Candida suka. Sama ada gula putih, coklat, maple, madu, jagung, turbinado, amasake, sirap beras, sekoi, tarikh, sirap pekat atau demerara tidak penting: badan Anda boleh mengklasifikasikan ia sebagai gula dan Candida akan terima kasih untuk itu.

Buah-buahan dan Produk Buah

Buah-buahan yang tinggi kandungan gula secara semulajadi. Jika anda bekerja untuk menghilangkan jangkitan yis, buah-buahan perlu juga dielakkan.

Yis

Roti, bagel, muffin, dan keropok, serta makanan yis dipenuhi berbeza, tidak mempunyai tempat dalam diet seseorang yang ingin mengelakkan jangkitan yis.

Kacang tanah dan Pistachios

Kacang tanah dan pistachios (dan bahan makanan yang dibina daripada mereka, termasuk mentega kacang) mengandungi acuan tertentu yang dipercayai menggalakkan pertumbuhan Candida.

Alkohol

Candida juga boleh membesar dengan kehadiran alkohol dalam sistem anda dalam banyak kes. Apa-apa minuman yang mempunyai alkohol perlu dielakkan, jadi tidak lebih sips wain, bir, gin, vodka, wiski, brandy, rum atau likur.

Anda mungkin berasa seperti semua keseronokan makan baru sahaja melemahkan daripada hidup anda. Perlu diingat, walaupun, anda hanya perlu mengambil mereka di bawah advisement. Anda boleh berjumpa dengan seorang pengamal kesihatan semula jadi atau doktor anda untuk menyiasat tentang mencari makanan yang akan membolehkan anda untuk menghilangkan jangkitan yis tanpa menyebabkan terlalu banyak kesulitan. Tetapi jika anda boleh mengeluarkan kawasan semua makanan ini, yang akan memberikan hasil yang paling cepat dan paling berkesan.

Sudah tentu jika anda hanya tertanya-tanya bagaimana untuk mencegah jangkitan yis, ini pengubahsuaian diet boleh membantu menjaga sistem tubuh anda seimbang dan berfungsi sepenuhnya. Sudah tentu, yang mungkin agak membosankan, apatah lagi membosankan. Mujurlah, ada penyelesaian lain - Yeastrol.

Anda boleh mengesan Yeastrol di mana-mana farmasi di kaunter, dan juga dengan preskripsi - anda boleh yakin untuk mendapatkan hasil yang anda mahu dengan ia. Sila lihat di laman web Yeastrol dan anda akan melihat testimoni daripada pelanggan yang berpuas hati di seluruh dunia yang mendapati bagaimana untuk menghilangkan jangkitan yis dengan Yeastrol. Kesederhanaan di mana anda boleh mentadbir, dan keberkesanan semua menyumbang kepada produk berkesan yang bekerja cepat dan membawa anda sihat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar