Rabu, 11 November 2015

Jungle Herb I Found di Jamaica

Jungle Herb I Found di Jamaica

Kesihatan Dear Reader Sedar,

Saya mempunyai pekerjaan yang paling besar di dunia. Saya dapat melakukan perjalanan di seluruh negara-negara yang berbeza untuk mencari sistem berasal dari penyembuhan dan herba perubatan tradisional.

Saya telah pergi ke Afrika, Ecuador, Brazil - dan saya telah ke Jamaica kali setengah dozen. Ia adalah salah satu tempat kegemaran saya, kerana ia adalah khazanah herba. Hampir setiap keluarga Jamaica mempunyai tradisi menggunakan mereka untuk penyembuhan kerana mereka adalah anak-anak.

Kami menerbitkan buku daripada seorang pakar herba terkenal di sana, Ivelyn Harris. Saya telah lawati Ivy at percutian gunung dia. Dan dia datang untuk melawat saya di sini di pejabat saya pada bulan lepas. Dalam buku beliau, Ivy menerangkan 42 herba yang digunakan di Jamaica.

Jamaica mempunyai tabiat menggunakan nama mereka sendiri untuk herba. Sebagai contoh, "Minty Afrika." (Kami memanggilnya kava.) Sesetengah orang berfikir kava ini toksik kepada hati. Tetapi saya tidak pernah melihat kes sesiapa yang mempunyai hati yang sihat yang telah mempunyai masalah apabila mereka minum sebagai teh. Saya mendapati Minty Afrika semakin meningkat di samping jalan raya dan di tebing sungai di Jamaica. Ia digunakan hampir sebagai ubat-semua untuk melegakan sakit belakang, sakit kepala ketegangan, bronkitis, dan sakit tekak. Di Amerika Syarikat, Minty Afrika - kava - digunakan untuk melegakan keresahan, kemurungan, dan tekanan. Ia memberikan anda tidur malam yang baik dan membantu anda memberi tumpuan pada siang hari. (1) Mencari Kava yang ditanam secara organik. Anda boleh mencari banyak pembekal organik di rantaian kesihatan utama seperti Whole Foods dan Vitamin Shoppe.

Berikut adalah resipi Jamaica saya, anda boleh gunakan untuk membuat teh untuk melegakan sakit kepala ketegangan dan tekanan:

Tambah 1 auns daun segar atau kering untuk 1 liter air mendidih.
Reneh segar selama 1 minit atau kering selama 3 minit.
Curam segar selama 5 minit atau kering selama 10 minit.
Ketegangan.
Minum lurus atau memaniskan dengan madu secukup rasa.
Ambil satu cawan teh tiga kali yang diperlukan.

Untuk kesihatan yang baik,

Al Sears, MD

1. Pittler, M., et al. "Keberkesanan Kava Extract untuk Merawat Kebimbangan:. Kajian sistematik dan Meta-Analysis" Jurnal Psychopharmacology klinikal: 2000 Februari; 20 (1): 8,4-89.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar