Rabu, 11 November 2015

Simbol Reiki - Alat Berkuasa Untuk Tingkatkan Tenaga Of Badan

Simbol Reiki - Alat Berkuasa Untuk Tingkatkan Tenaga Of Badan

Dua cara yang popular untuk belajar tentang simbol reiki. Cara pertama mengatakan bahawa simbol ini adalah sangat rahsia dan sensitif yang tidak boleh dikongsi dengan semua individu yang tidak terlibat dalam amalan reiki. Terdapat andaian terkenal bahawa simbol-simbol ini akan kehilangan kesannya jika yang digunakan oleh orang yang tidak diketahui yang tidak mempunyai apa-apa idea bagaimana untuk mendapatkan dalam amalan untuk simbol reiki. Dengan cara kontras Universal hidup tenaga sama sekali bergantung kepada simbol-simbol ini supaya semua orang perlu sedar tentang bagaimana untuk membuat simbol berkuasa. Ia tidak boleh dikatakan yang mana satu yang betul atau salah, sebenarnya ia bergantung kepada pilihan anda, yang mana cara yang anda mahu mengambil amalan kerap.

Apabila anda membuat keputusan anda untuk mengambil amalan reiki maka anda perlu pergi ke pakar lama reiki. Old pakar boleh memberitahu anda kebenaran mengenai satu simbol reiki. Menurut mereka simbol-simbol ini tidak boleh dibuat oleh orang-orang yang tidak dikenali yang tidak mempunyai apa-apa idea tentang simbol-simbol ini, titik negatif fakta ini benar adalah kuasa simbol mula berkurangan. Nah, dalam tangan yang lain ia tidak penting bahawa anda mempunyai apa-apa idea atau tidak, perkara sahaja anda berminat dengan amalan reiki maka anda perlu belajar bagaimana untuk membuat simbol. Untuk belajar simbol-simbol yang boleh diambil dari buku latihan dalam talian amalan reiki. Dengan sumber ini anda boleh mengajar diri sendiri.

Jika anda sudah bersedia untuk berurusan dengan buku amalan reiki dalam talian, maka ia adalah dinasihatkan untuk anda yang bukan sahaja menumpukan perhatian ke atas kelas simbol reiki tetapi juga kepada amalan penuh reiki, supaya anda boleh Attune diri anda dengan reiki pada tahap yang dikehendaki .

Dari cadangan pakar, jika anda akan untuk peringkat awal amalan reiki maka tidak ada simbol untuk menarik. Untuk tahap rendah atau pertama, beberapa nama simbol yang dinyatakan yang menawarkan tenaga kuasa yang rendah. Baik pengetahuan tentang simbol-simbol akan disediakan oleh bimbingan yang telah anda pilih. Bagi peringkat kedua, anda tidak boleh mengambil panduan daripada buku sahaja, pada masa ini, anda memerlukan master reiki. Pakar Reiki boleh Attune anda dengan simbol-simbol dengan sempurna. Ini pemberian amalan tenaga perlu diambil dengan penuh hormat dan langkah berjaga-jaga.

Tiga jenis simbol dikenal pasti dengan nama yang berikut - simbol emosi, jarak dan simbol kuasa. Maksud simbol emosi adalah "Mewujudkan tabiat rohani oleh tauhid dan kemanusiaan". Pengertian jarak adalah "untuk kenaikan daya tenaga, Buddha satu orang boleh menyambung kepada orang lain". Pengertian kuasa adalah "semua kuasa dunia diletakkan oleh keputusan agung".

Tidak ada komentar:

Posting Komentar