Rabu, 11 November 2015

Kebaikan Biomat yang

Kebaikan Biomat yang

Meningkatkan Aliran Darah

Biomat menggunakan sinaran inframerah jauh (FIR) untuk menembusi jauh ke dalam saluran darah anda, mendapatkan mereka untuk bekerja lebih baik daripada pad pemanasan konvensional. Teknologi FIR telah digunakan selama beberapa dekad sekarang untuk memanaskan makanan lebih teliti. Ia haba yang sama yang datang dari matahari. Sinaran inframerah jauh, yang bertentangan dengan "berhampiran" sinaran inframerah, betul-betul apa namanya: ia memancarkan haba lebih jauh ke dalam bahan. Pad Pemanas hanya menggunakan berhampiran inframerah, yang hanya boleh memanaskan kulit. Biomat menggunakan inframerah jauh, yang mengembangkan saluran darah dan meningkatkan aliran darah. Ini sahaja mempunyai banyak faedah:

- ?? Tekanan Darah menurun
- Melegakan sakit-sakit badan
- ?? Mengurangkan tisu Radang

Selain daripada manfaat tambahan FIR, yang Biomat juga berfungsi sebagai pad pemanasan biasa yang melegakan dan menenangkan. Ia selamat untuk tidur di Biomat juga, yang boleh membantu anda tidur lebih baik. Corak tidur yang lebih baik membantu melegakan tekanan dan kebimbangan, dan meningkatkan mood dan aliran kerja anda pada waktu bangun. Haba juga menyebabkan kita berpeluh keluar toksin dalam badan, yang mempunyai pelbagai faedah:

- ?? Complexion baik
- ?? Pengurangan berat
- ?? Chance diturunkan untuk Penyakit

Ion Negatif

Kebenaran tentang bagaimana ion positif dan negatif boleh memberi kesan kepada kita adalah mengejutkan. Angin kering, elektrik statik, monitor komputer, bilik kurang pengudaraan dan pejabat, dan asap semua tempat pembiakan ion positif. Setiap kali kita menyelubungi oleh banyak ion positif, kita berasa cepat marah, mengantuk, kadang-kadang sakit. Sebaliknya, ion negatif menghasilkan kesan yang sebaliknya. Pantai-pantai, air terjun, gunung, hutan pain, dan ribut petir mengandungi beribu-ribu ion negatif, dan biasanya tempat-tempat di mana kita merasa segar dan diperbaharui.

Hanya mengambil berjalan-jalan di bawah sinar matahari dan semakin jauh dari skrin komputer adalah cara yang baik untuk memberi diri kita dos ion negatif. Biomat boleh melakukan lebih. Output ion negatif yang boleh membantu badan anda kepada:

- ?? Meningkatkan Metabolisme
- ?? Mengurangkan Proses Penuaan
- ?? Menguatkan Sistem Imun Anda

Kristal Amethyst

Daya penggerak di sebalik FIR dan pengeluaran ion negatif adalah batu kecubung. Berabad-abad lamanya, batu kecubung telah digunakan untuk menyembuhkan, tenang, dan benar. Namanya juga bermakna, "tidak mabuk" sebagai orang-orang Yunani mendapati bahawa apabila kecubung dekat; orang ramai sering mabuk sehingga lebih cepat. Sekarang kita tahu bahawa amethyst mempunyai medan magnet dikesan yang berfungsi untuk meningkatkan dan membesarkan FIR dan ion negatif. Untuk itu, semua manfaat kedua-duanya meningkat apabila menggunakan batu kecubung.

Manfaat Biomat yang banyak, dan akhirnya mereka perkara baru. Jika anda boleh menghabiskan sepanjang hari anda di kaki gunung, di dalam matahari, bersantai di tepi, air terjun yang sejuk menyegarkan, anda akan mendapat manfaat yang sama. Jika anda mempunyai semua masa di dunia untuk berjalan di pantai selama berjam-jam setiap hari musim panas yang kekal, anda akan mendapat manfaat yang sama. Malangnya bagi kebanyakan kita, mereka yang tidak kemungkinan dilaksanakan.

Mujurlah, Biomat itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar